24 mars 2011

Zidan - Del Piero më ka befasuar

Pas derbit humanitar, ish futbollisti i Juventusit Zinedine Zidane, ka komentuar edhe situaten e vështirë që po e përjeton Juventusi.

Është shumë e vështirë të shikohet Juventusi në këtë situat, sepse ai gjithnjë duhet të fitojë, duhet të rikthehet dhe të jetë në binarët ku ka qenë. Gjërat kanë ndrëshuar, edhe kur diçka ndërtohet nga fillimi duhet të ketë kohë të mjaftueshme. Shpresoj që të rikthehet sa më shpejtë. "Juventus gjithmon do të mbetet Juventus"

Agnelli?

Shpresoj se gjithçka të bëhet mirë, vetëm emri Agnelli është një garancion për Juventusin.

Për kapitenin Del piero, Zidan është shprehur në këtë mënyr:

Më ka befasuar Alex Del Piero me paraqitjet e shkëlqyeshme.

A e keni shikuar Golin e Del Pieros të shenuar të Diellen kundër Brescias?

Edhe unë kam mundur të luaj më gjatë, ende ndihem në formë por Del Piero po shkëlqen.

Zizu ka këshillua Juventusin sa i përket Merkatos:

Hazard nga Lille?

Është një futbollist i shkëlqyer, por nuk e di a mund të jetë zavendësimi imë. Menez është një futbollist i shkëlqyeshëm dhe do ta ndihmonte Juven shumë për të ardhmen u shpreh Zidani.
/JUVENEWS.TK/