24 mars 2011

Lippi nuk do të marrë përsipër shkatërrimin


Ish trejneri i Juventusit Marcello Lippi, ka bërë me dije se nuk ka as një interes që përsëri ta drejtoj ish skuadren e tij, si arsye krysore nuk dëshiron të marrë përsipër shkatrrimin.

Megjithatë 62-vjeçari ka deklaruar se ka dëshirë të punoj, por vetëm jasht Italie.

Lippi ka konfirmuar se arsyeja e vetme e lidhjes së tij me pankinen e Juventusit është pastërtia i tij dhe respekti që ka nga tifozët Biankoner.

Tani unë jam shumë e mirë. Nëse unë dëshirojnë të kthehen në punen e trejnerit, duhet të kemë një arsye dhe një motiv shtesë ka deklaruar trejneri që në vitin 2006 fitoj Kampionatin Botëror me përfaqësuesen e Italis, pas ndeshjes humanitare ndërmjet Juves dhe Torinos.

Isha kthyer në punen e trejnerit vetëm atëher kur para vetes kamë njv proekt serjoz, jam i aft që të mirrem me punen e trejnerit sëpaku edhe dy deri në tri vite, mirpo vetëm larg Italis.

Nëse emri im lidhet me Juvetusin, do të thotë që lidhja ime me tifozët Biankoner është e fort dhe e sinqert po ashtu i respektoj shumë. Nemes meje dhe skuadres kontakte ka pasur para një viti dhe kjo është e gjitha - ka përfunduar Lippi që shifet dhe konsiderohet si një shpëtimtar që mund ta rikthejë Juven në binarët e vjetër.
/JUVENEWS.TK/