26 mars 2011

Juventusi kërkon një sulmues goli

Në rresht të parë është Bajerni i Mynihut, që ka ofruar 15 milionë (20 më pak nga shuma që ka paguar Junaitid tre vite më parë).

Menjëherë më pas është Juventusi, që nuk ka kryer ndonjë hap zyrtar me klubin, por ka filluar një diskutim me menaxherët e lojtarit, që kanë dhënë ok e tyre për transferimin e sulmuesit në Torino: çmimi në këtë pikë mendohet se do të jetë ai i ofruar edhe nga Bajern Mynihu.

Duke qëndruar në Manchester, në drejtimin e Sitit, nga Argjentina kanë bërë me dije që bardhezinjtë janë në gjurmët e Karlos Tevez. Por, në këtë rast sforcoja do të ishte edhe më e madhe, si për kartonin e lojtarit, të paktën 40 milionë euro, ashtu edhe për pagesën, duke parë që Karlitos përfiton pothuajse 15 milionë euro në vit. Më e lehtë, ndërkohë është për Elmander, qëndërsulmuesin suedez të Boltonit, 11 gola në këtë sezon, që nuk ka rinovuar kontratën me Uonderers dhe në korrik do të largohet me parametër zero.
/JUVENEWS.TK/