25 mars 2011

Melo: Barca klubi më i mirë në botë, por jam i lumtur këtu

Mesfushori i Juventusit, Felipe Melo ka shprehur admirmin për Barcelonën duke thënë se është klubi më i mirë në botë, por pavarësisht kësaj ai do të qëndroj te Biankonerët sepse është i lumtur aty.

Melo gjithashtu ka shprehur admirimin për trajnerin e Real Madridit, Jose Mourinhon duke thënë se e dëshiron shumë atë dhe se Reali shumë shpejtë do të bëhet klubi më i fortë në botë.

“Unë tani mund të them se Barcelona është klubi më i fortë në botë, por unë gjithashtu e dua trajnerin e Real Madridit, Jose Mourinhon dhe unë besoj se Reali për një vit do të jetë klubi më i fortë në botë. Është mirë kurrë për ty interesohen shumë klube të mëdha por unë dua të qëndroj në Juventus”, tha Melo për faqen zyrtare të klubit.
/JUVENEWS.TK/