25 janar 2011

Përmbledhja e Lajmeve 25.01.2011


  1. Ramos: Reali lufton për secilin titull
  2. Zyrtare: Reali huazon Adebayorin
  3. Andreas Beck në qershor te Juventusi?
  4. Zyrtare: Hoffenheimi konfirmon transferimin e Babel
  5. Moggi: Futbolli italian nuk ka ndryshuar pas Calciopolit
  6. Vucinic nuk largohet në janar
  7. Guardiola: Nuk dua që Alves të mos jetë i lumtur
  8. Huazimi i Adebayor te Reali, brenda disa orësh?
  9. Abete: Balotelli e Cassano, fenomenët e Italisë
  10. Alves: Ronaldo tepër arrogant për të qenë nr. 1
  11. Ancelotti dhe Blanc në listën e pasuesve të Mourinhos
  12. Zyrtare: Milani nënshkruan me Van Bommel
  13. Moratti: Shitja e Ibras, biznesi më i mirë që kam bërë
  14. Babel përfundon në Hoffenheim
  15. Del Neri: Juventus ekipi më mirë në Serie A
  16. Xavi: Isha afër kalimit në Milan
  17. Roberto Carlos synon rikthim në Evropë
  18. Kompany: Dzeko do të jetë vlerë e madhe për Cityn
  19. Reali rikthehet kah Adebayor
  20. Dani Alves i hapur për largim
  21. Ksavi: Mesi, më i miri në histori
  22. Krujf: Nëse Alvesh do largimin, rrugë të mbarë!
  23. Kek: Shqipëria, test i vërtetë për Slloveninë
  24. Vijarreal, Rosi rinovon deri në 2016-ën
  25. Derbi milanez për brazilianin Ganso
  26. Lorik Cana, blerja e tretë më e shtrenjtë e Gallatasarajit
  27. Superliga rikthehet të mërkurën
  28. “Oscar del Calcio 2010”, triumfojnë Milito e Di Natale
  29. Çelsi kalon Boltonin, rinis sulmin drejt kreut
  30. Van Bommel, gratis në Milan
  31. Rossi vazhdon me Villarreal
  32. O’Neil, pasardhës i Behramit
  33. Fair-play financiar, për normalitet
  34. Mutu e do Fiorentinën
  35. Goli i Ronaldinhos nga pozicioni i pamundur
  36. Reali përgatit listën e pasardhësve të Mourinhos
  37. "Hat-tricku" si konfirmim i formës së lartë
  38. Kosova paralajmëron shkarkimin e trajnerëve
  39. Vëllaznimi nesër nis përgatitjet
  40. Krusha mbetet në Ballkan
  41. Në Skenderaj veprojnë 11 klube
  42. Ibrahimi në drejtim të panjohur
  43. Pique: Guardiola na bën më të mirë
  44. ManU targetojnë Kagawan
  45. Hamburg nuk e lëshon Van Nistelroyn në Real
  46. Ujkani: Jam i gatshëm për portën e Kombëtares
  47. Sanchez nuk lëviz nga Udineze
  48. Komentatorët anglezë fyejnë gjyqtaren Massey
  49. Barthez pas Cantonas
  50. Leonardo kërkon Luis Fabiano
  51. Benzema shpërblen më së miri besimin e Mourinjos
  52. Morati: "Calciopoli ishte një mashtrim i vërtetë"
  53. Del Neri i bindur: "Skuadra ime është më e mira nga të gjitha"
  54. Ranieri: "Murinjo më i miri, Ançeloti tek Roma? Mbase"
  55. Platini: "Matematikisht Juventusi është ende në garë"
  56. Suarez do të luajë në Angli: "Premier Liga më tërheq"
  57. Alegri vlerëson Ibrahimoviç: "Sezoni i tij më i mirë"
  58. Hoze Murinjo: "Unë nuk flas me Valdanon"
  59. Blater: "Botërori 2018 do të jetë i shkëlqyer"
  60. Putini: "Vizioni jonë i njëjtë me Fifa"
  61. Salihu shënon dygolësh në miqësoren ndaj St. Gallen
  62. Valdano dëshiron Klosen
  63. 20 trajnerët e futbollit pajisen me diplomat e licencës “A”
  64. Ançeloti i kënaqur më fitoren ndaj Boltonit
  65. Leonardo: Ndaj Napolit ndeshje e “nxehtë”
  66. Bajerni ofron 13 milionë euro për Vargas
  67. Van Bomel: Bajerni gjithmonë do të mbetet në zemrën time
  68. Behrami në Fiorentina, nesër zyrtarizimi
  69. Nedved: Po kërkojmë një emër të madh
  70. Cavani: Napoli nuk ka limite
  71. Villa: Almeria një test i fortë
  72. Ramos: Luftojmë për çdo titull
  73. De Jong: Kurrë nuk do të largohem nga City
  74. Brazili gati per Francen
  75. Ganso i shtrenjte, Matri ide e mire
  76. Fitore e jashtëzakonshme e United