26 janar 2011

Del Neri: Unë dua të shkoj më tutje

Në një konferencë shtypi sot në qendëren e mediaave në Vinovo, Del Neri ka deklaruar:

Ndeshja kundër Romes është shumë e rëndësishme. Ne duhet të bëjmë çdo përpjekje për të luftuar për një rezultat të favorshëm. Dua të kaloj më tutje sa i përket kupës, mirpo Roma është një skuader e mirë. Shikuesit e dëshirojn një sukses si dhe nje loj të bukur, shpresoj që të jetë një loj e bukur..

Unë nuk ndjej asnjë presion shtesë para ndeshjes. Presioni gjithmonë është i pranishëm por për ne çdo ndeshje është e rëndësishme.

Nuk do të doja të luajm lojen shtesë, pasi që na presin dy takime të rëndësishme të Diellen kundër Udineses dhe të Mërkuren kundër Palermos. Por nese Palermo dhe Parma kanë arritur të luajn mirë në 120 minuta do të luajm edhe ne.

Del Neri ka deklaruar se do të rikthehet Iaquinta, edhe pse nuk është i pregaditur të luaj plot 90 minuta. Kurse nuk ka harruar të përmend edhe Tonin që ka deklaruar se lëndimi i tij mund të zgjas edhe më shumë se është pritur por rikthimi i De Ceglies mund të jetë mesi i muajit Shkurt - ka deklaruar Del Neri përktheu GRANDEJUVE