24 prill 2010

Zaceroni :"Vendi i katërt ende i mundshëm'

Prisni deri në fund të kampionatit. Porosia e Zaccheronit ishte e qartë: vendi i katërt është ende i arritshëm, të gjithë duhet të luftojn për këtë objektiv: "Mendoj dhe shpresoj se vendi i katërt ende i arritshëm, sepse matematikisht ende është e mundshme. është e vertetë që është shumë vështire. Unë nuk kam top të kristalit, sepse nuk varet vetëm nga ne, por gjithashtu nga skuadrat tjera. Besoj që në katër ndeshjet e ardshme kjo skudër do të jep maksimumin, në ndeshjen kundër barit shpresoj që ta konfirmojnë aftësitë e tyre"


Nuk mund të tolerojmë asnjë gabim në këto momente, duke filluar me ndeshjen kundër Barit, sepse një humbje do të na humb të gjitha shancat për të arritur vendin e katërt:"Detyra ime ishte që ta kualifikoj Juventus në champions League, nëse nuk e arrij këtë qëllim do të do thotë që nuk ia kemi arritur qëllimit. E kam ditur se do të jetë delikate, isha i vetëdijshëm se do të ketë vështirse. Skuarda vazhdojë të humb lojtarët cdo javë nga lëndimet. Lëndimet ishin shkaku kryesor"

Shumë shkaqe kanë ndikuar që Juventus të mos tregoj rezultate, njëra prej tyre ishte sulmi:"Iauqinta ka qenë jasht terrenit të gjelbërt për disa muaj, u kthye dhe prap u lëndua. Trezeguet gjithashtu, Amauri pasi u kthye në form u lëndua për një muaj. Nëse ata nuk janë në gjendje të mirë është vështirë të arrish sukses. Unë vazhdojë të jem i bindur se në këtë skuadër ka shumë kaualitete dhe potencial"

Zac insiston se lojtarë janë në form të shkëlqyre: " Në fëtyrat e lojtarvë shoh se janë penduar që nuk e kanë siguruar më herët vendin e katërt. Gjithashtu disa lojtarë ishin kritikuar shum, për shembul Felipe Melo, ishtë më i kritikuari, Felipe ka shumë kualitete të mira, por ka potencial të luaj ende më mirë." Theksoi Zaccheroni.

Pastaj ai flet për ndeshjen me Barin:" Ata luajnë me lojtarë të krahut, është skuadër shumë e rrezikshme, një skuadër e organizuar, dhe nuk ishte befasi se kishin një kampanjë të shkëlqyer. Fizikisht lojtarët e Juventus ndihen shumë më mire." Përfundoji Zacheroni.