28 dhjetor 2009

Pato: Leonardo më ka këshilluar kur isha 16-vjeçar

Sulmuesi i Milanit, Alexandre Pato, ka thënë se ai njihet me trajnerin Leonardo që kur ka pasur 16 vjet.
Pato ka lulëzuar nën drejtimin e Leonardos këtë sezon dhe ndjen se ai mund të arrijë edhe më shumë nën drejtimin e tij.
“Leonardo është një person me mëndje të qartë. Për të parën herë kur e kam takuar isha në aeroport, isha 16 vjeçar dhe isha duke udhëtuar në Japoni me ekipin U17. Ai erdhi dhe më pyeti se si isha dhe më dha këshilla të cilat ende i mbaj mend: mos u largo nga klubi, prit, është shumë herët të bësh hapin e madh”, ka thënë Pato.
“Gjithmonë jam ndjerë si në shtëpi në Milan. Vërtet. Kur vendosa për të parën herë t’i bashkohem ekipit, pranova telefonata nga Emerson dhe Serginho, ata thanë, ‘Mirë se erdhe në familjen tënde të re’,”, ka shtuar braziliani.