31 dhjetor 2009

Ferrara: Më dhemb eliminimi nga CL

Trajneri i Juventusit Ciro Ferrara ishte thumbuar nga gazetari i Striscia La Notizia Valerio Staffelli dje, kur ky i fundit e nderoi atë me çmimin ‘Golden Tapir’ që i jipet personaliteteve që aq shpejtë kanë rënë nga piedestali.

“ Kur i shkruajta Babadimrit i thash të më sjell ‘zilen e artë’(zilja për trajnerin më të mirë në Itali), por unë fitova këtë,” qeshi Ferrara.

“ Unë e dija se do të vinte herëat a vonë. Por unë shpresoj që pasi e mora këtë Tapir të përmirësohemi.”

“ Askush nuk është i lumtur që në u eliminuam nga Liga e Kampionëve, por duhet të zgjohemi, veçanarisht në Serie A ku kemi ende gjasa, përkundër distancës që ekziston me liderin.”

Juventus është nëntë pikë prapa Interit në Tabelën e Series A pas një humbjeje shokuese në shtëpi nga Catania.