30 janar 2009

Fabio Capello - “Bekham duhet të bëjë ende më shumë”

“Mbi ata që do të grumbullojë për miqësoren e 11 shkurtit kundër Spanjës duhet ende të vendos, por gjithsesi jam i kënaqur nga paraqitja e Devid Bekhamit me fanellën e Milanit. Duket qartë që anglezi po ambientohet mjaft mirë me skuadrën dhe rendimenti i tij sa vjen e është më i madh me kalimin e ndeshjeve”. Janë këto fjalët e Fabio Kapelos, trajnerit italian të përfaqësueses anglez, pas një interviste të dhënë për median italiane. “Të mërkurën kam qenë prezent në “San Siro” për të ndjekur nga afër formën e Bekhamit dhe më ka pëlqyer sesi ka interpretuar ndeshjen, për të mos folur për golin e magjishëm. Atëherë do ta grumbulloj në Kombëtare? Unë grumbulloj lojtarët që luajnë dhe jo ata që stërviten”, deklaron tekniku i Anglisë, Fabio Kapelo.