04 prill 2011

Matri - Ne nuk u ndalem pas avantazhit


Edhe një gol si dhe një paraqitje e shkëlqyeshme, Alessandro Matri u largua nga stadiumi Olimpik i Romes si një protagonist i një fitore të madhe përball një kandidati të drejpërsëdrejti për fazen e Champions Leagues.

"Jamë shumë i lumtur për rezultatin, lojen si dhe paraqitjen e shkëlqyeshme të çdo individi. Më parë kur Juve avantsojke me një gol, loja jonë merke një kahje tjeter, kurse me Romen pran rezultatit 0-1, ke luajtur si të ishte 0-0"

Matri ka falenderuar edhe trejnerin Del Neri për përkrahjen që po ja bënë në këtë moment.

"Dua ta falenderoj Del Nerin, për përkrahjen dhe fjalët e mira që po i thotë për mua, këtë vitë gjithçka ka shkuar mirë për mua, shpresoj të vazhdoj kështu dhe të arrijmë rezultate të mira me Juventusin. Shumë mirë jam inkuadruar në skuadër që me këtë edhe jam befasuar, gjithnjë kam besuar në vetvete, por gjithçka ka ardhur shumë shpejtë që për mu është edhe më mirë." - deklaroj Matri
/JUVENEWS.TK/