04 prill 2011

Aquilani - Së shpejti do të zgjidhet e ardhmja ime


Alberto Aquilani ka deklaruar se shumë shpejtë do të mesohet e ardhja e tij, a do të vazhdoj me Juventusin apo do të rikthehet në Liverpul, po ashtu Aquilani ka komentuar edhe fitoren ndaj Romes.

Para takimit kam folur me Tottin dhe De Rosin, po ashtu edhe me ish shokët e skuadrës time. Për mu loja në Olimpiko ka qenë një emicion shtesë, mirpo kur ndeshja ka filluar kam luftuar vetëm për ngjyren Bardh e Zi.

Ekimi dëshiruar fitoren të cilen edhe e kemi arritur, për fitore meritat shkojnë për të gjith futbollistët të cilët dhanë kontributin e tyre dhe tashmë po mendojm për ndeshjen e ardhshme. Duhet të mendojm nga ndeshja në ndeshje, ka ardhur koha të koncentrohemi për ndeshjen me Genoan dhe do të luftojm për fitoren e tretë radhaz.

Qe një koh të gjatë po luaj mirë, mirpo shpesh rezultatet rezultojnë edhe për ne futbollistët, por Juventus po përparon.

E Ardhmja ime?

Shumë shpejt do të kuptojm, momentalisht po mendoj që kampionati të përfundoj në mënyren sa më të mirë për Juventusin, për skuadrën që më rikthej në itali dhe përsëri të luaj për përfaqsuesen tonë. - përfundoj Albero Aquilani
/JUVENEWS.TK/