25 shkurt 2010

Wayne Bridge largohet nga Kombetarja Angleze

Mbrojtësi i Manchester Cityt Wayne Bridge ka marrë sot vendimin për largim nga kombëtarja e Anglisë, pas skandalit John Terry.
Bridge ka publikuar një deklaratë rreth kësaj çështje.
“ Unë kam menduar shumë gjatë për këtë vendim dhe pozitën time në kombëtaren angleze, pas raporteve dhe ngjarjeve të javëve të kaluara.”
“ Me plot keqardhje e them se unë duhet të largohem nga ekipi për shkak të së mirës së vendit. Unë nuk do të luaj në kampionatin botëror.”
“ Unë kam informuar dhe menaxhmentin për këtë vendim. Unë i dëshiroj kombëtares çdo të mirë në Afrikën e Jugut.” Përfundon komunikata.
Fabio Capello tani ka probleme të mëdha. Rio Ferdinand është i lënduar, Ashley Cole është për një kohë më të gjatë i lënduar dhe tani do të ekzistoj një dilemë në krahun e majtë të mbrojtjes së tre luanëve.