25 shkurt 2010

Kalou: Ose penalti, ose karton i verdhë për simulim

Sulmuesi i Chelseat Salomon Kalou mendon se është dashur të akordohet ose penalti ose të ndëshkohej me karton të verdhë për simulim, pas rrëzimit në një duel me Samuelin fare pranë portës së Interit.
Ekipet u ndanë 2-1 në Meazza, dhe një analizë më e zgjeruar e këtij takimi do të vjen sot në mënyrë ekskluzive.
Kalou insiston se arbitri dështoi të kryej punën e tij, pasi që ai është dashur të merrte ndonjë vendim.
“ Ishte penalti dhe arbitri nuk e akordoi. Skemi çfarë të bëjmë më tepër rreth kësaj.’
“ Unë e ndjeva Samuelin kur ma preku këmbën time të djathtë por gjyqtari më tha se unë nuk e pata topin në kontroll kur ai pati kontakt në mua.”
“ Por unë isha gati të godas, dhe ai më preku kështu që është një penalti, ose një simulim.”
“ Sidoqoftë, është një ndjenjë e mirë të kesh një gol si mysafir.”
“ Tani duhet të pundojmë që të shënojmë në Bridge dhe të mos pranojmë.”
“ Jose Mourinho e ka ditur se ne do të atakojmë dhe do ta mbajmë topin dhe prandaj ata shënuan në momentet kyçe dhe kjo bëri diferencën. Ne e ditëm se mund të kontrollojmë lojën, por e kemi ditur se ata do të mund të shpërthejnë ashtu siç ndodhi.” Përfundoi Kalou.