18 mars 2011

Matri: Po pres fitore me Juventusin

Alessandro Matri, tani ika siguruar ata që e favorizuan Pazzini, si një përforcim i mundshëm i Juventusit. Deri më tani, ai ka shenuar 5 gola.

Për "Corriere dello Sport" Matri ka deklaruar se është duke pritur me padurim fitoret me Juventusin.

Nuk i kam pritur 5 gola deri me tani, me të vërtet jamë shumë i lumtur për këtë. Mirpo kur skuadra nuk korr suksese nuk mundem të jemë i lumtur për golat.

Pas ndeshjes me Interit ne kemi humbur ndaj Lecces ku një pjesë të dytë ke mi luajtur me një lejtar më pakë, mirpo kjo nuk do të jetë një justifikim për ne sepse ishin edhe dy goditje tjera dhe barazimi kundër Cesenes, ku ne kemi mundur që të shenojm fitore por na mungoj fati.

Champions League shumë largë?

Pra, kjo është një sezon e tranzicionit, problemet janë të parapara, por projekti është atje, bazat e projektit dhe ambiciet janë. Sa më përket mua, unë do të dhë gjithçka nga vetvetja sepse Juventus dëshiron të rikthehet në binarët e fitoreve, kurse unë mezi pres që të kontribojë në këtë drejtim.
/JUVENEWS.TK/