07 mars 2011

Krasic nuk jamë një sumulues

Serbi, Milos Krasic ka pranuar se skuadra nuk mund të pajtohet me rezultate negative dhe ka demabtu se është një simulues në fushë.

Mesfushori anësor i Juves, Milos Krasic ka deklaruar se skuadra gjindet në një formë të dobët edhe citon se problemi kryesor është gjendja psikologjike.

Kjo është e rëndësishme për koken tonë dhe jamë i sigurtë që do të arrijmë ta kalojm këtë gjendje, por duhet të jemi unik. Kjo skuader vlenë më shumë se sa rezultatet e arritura, kur pranojm gol, reagojm shumë keq, nuk jemi të qetë dhe të koncentruar, ne jemi një skuadër e fortë dhe duhet të besojm në vetvete tha Krasic.

Ai ka qenë i hidhruar në mediat të cilat e kanë quajtur si një simulues, sepse ai në disa raste është ndëshkuar me kartona të verdhë për këtë.

Referët e bëjë punen e vet, kurse unë timen. Nuk kam simuluar edhe atëher kur dikush e mendonë këtë, kjo nuk është reale ata ende më denojn nga takimi me Bolognen. I respektoj referët, sepse i kuptoj se sa është e vështirë puna e tyre. Megjithatë ata duhen ta studiojn se si unë po luaj ka deklaruar Krasic.

Unë jam njëri nga ata që mbaj topin dhe tribloj shumë, që do të thotë se shpesh faulohem, unë jamë mësuar ashtu të luaj, mirpo incidenti në Bologna mbeti një rast i pashlyeshëm përfundoj Krasic
/JUVENEWS.TK/