07 mars 2011

Luciano Moggi ju falenderohet tifozëve

Në emisionin "GOLD TV", Luciano BIG Moggi ju ka falenderu tifozëve për përkrahjen e fundit që po ja bëjnë tifozët Biankoner në drejtim të BIG-ut.

I falenderoj tifozët që në stadiume po prohoritin emrin timë, unë ja dëshiroj gjdo të mirë Juventusit dhe i kamë kritikuar për arsyen se nuk po mundem ta shikoj gjendjen momentale të skuadrës.

Ndjehem edhe unë një tifoz i flakët i Juventusit, përfshihem edhe unë në pjesën e të tifozëve më të flakt. Po të ishte gjall Umberto apo Gianni Agnelli, si dhe Chuisano, Juventus asnjë herë nuk do ta pranonte Calciopolin si dhe efektet e saj. Na ka munguar vetëm një prej tyre.

Pranija jote në Stadium?

Unë kam qenë i ftuar, dhe jam menduar a të shkoj, megjithatë përshkak të gjërave të mia personale nuk e kamë bërë, po ashtu se Tifozët më shumë do t`më drejtoheshin mu se sa ndeshjes. Ndeshja e fundit ka treguar përveç mungesës së cilësisë dhe mungesa e vetë skuadres.

BIG-u ka folur edhe për mos egzistimin e Calciopolit.

Po shifet se gabimet e referëve jënë të njëjta me ato të 2006, po referohen penalltit e njëjta, situata të dyshimta, kjo do të thotë se Calcipoli nuk egziston, kjo ka qenë vetëm që Juventusin ta largojnë që skuadrat Milaneze të fitojnë Skudetot.
/JUVENEWS.TK/