09 mars 2011

Fabio Quagliarella: Shërimi tashmë një realitet

Torino - Fabio Quagliarella shkon rruges se sherimit. Ai deshiron te kthehet edhe me i forte se ka qene.rehabilitimin e tij pas operacionit qe ke bere m më 9 janar në klinikën Stuart Villa në Romë, eshte duke i shkuar shume mire . Ai eshte optimist per kthimin e tij para perfundimit te kampionatit pra per javet e fundit te kampionatit.Edhe pse, unë duhet të them, se është ende herët për të vënë një date kalendarike per rikthimin tim.

Ai u lendua më 6 janar të vitit të kaluar kunder Parmes ,ai doli me dhimbje dhe lot nga fusha , aksidentin e pare te rende ne karrieren e tij ai asnjehere nuk do ta harroj.Por Fabio nuk eshte njeri qe heqe dore aq lehte.Ai filloi rehabilitimin "me kurajo dhe vendosmëri" me shpresen qe te kthehet sa me shpejte . ai vazhdimisht ndjek seancat e gjata ne palester , fizioterapi dhe pishinë: qe i është bere menu e tij të përditshme e tij.

Me mungojne : trajneret , shoket e skuadres , topi etj etj .

por e rendesishme qe ai eshte duke u permiresuar cdo dite e me teper , i cili thot se jam shume i perqendruar ne gjurin tim , lendimi ishte i shkruar te ndodhte keshtu , ky eshte fati i m , por karakteri i m me ben qe te kapercej kete pengese dhe kam fat qe mbeshtet nga një staf mjekësor kompetent, i cili më ndjek pothuajse 24 ore në 24 Juve është një nga kompanitë më të mira në Itali, Evropë dhe në mbarë botën. " perfundon Qugliarella .
/JUVENEWS.TK/