12 nëntor 2010

Marchisio i lidhur me Juven

Mesfushori i Juves, Claudio Marchisio ka qitur posht te gjitha mundesit per largim nga Juve, ai ka deklarua se deshira e tije mbetet ne historin e Juventusit siq eshte ikona Alex Del piero..

Claudio Marchisio ende nuk e ka vazhduar kontratet me Juven.. Ku mediat ne itali po spekulojn duke theksuar se ai po mendon te largohet nga Juve..

Ne nje intervist per "Corriere dello Sport", Marchisio ka deklaruar:

"Jam i knaqur me statusin tim ne klub, dhe deshira ime eshte qe te vazhdoj enede te punoj me nje kryesi te till siq eshte ajo e Juvetusit ".

"Veres shume kame biseduar dhe kame kerkuar kontrat te re, e di qe kam gabuar, sepse as kush ne Juventus nuk deshon ne mua, dhe e di qe ata deshirojn qe une te mbetem"

Une kam shkeputur mardhenjet me agjentin tim dhe askush nuk dihet keq, kete e kam bere pershkak qe dua qe ter karieren ta kaloj ne Juventus dhe per kete nuk dua qe te kem agjent..

Mirpo une dua ta falenderoj ish agjentin tim qe ka bere shueme per mua.. - ka deklaruar Claudio Marchisio