22 janar 2011

Intervist e Del Nerit para sfides Sampdoria - Juve

Del Neri ndodhet në Media Center në Vinovo ku u pergjgijet pyetjeve të gazetarëve për ndeshjen kunder Sampdoria-s , e cila zhvillohet nesër në Marassi .

Miredita Mister, si do ju presin nesër në Genoa , pasi dijm që vjet keni qenë trajner i Sampdorias?

Del Neri: "Sigurisht që nga ana ime tifozët do të jenë gjithmonë duartrokitur, besoj se atje bëra sa munda, arritëm rezultate impresive brenda një kohe shume të shkurtër, kam qenë lojtar në Sampdoria dhe kështu se besoj se do jetë dicka brengosëse .

A pritet një Juve më brilliantë në krahasim më ndeshjet e fundit?

Del Neri: Besoj se më e rrendesishmja ishte të merrnim fitoret dhe ja dolem mbanë, edhe pse ishim në emergjencë totale, djemt dinin të reagonin si duhet, dhe besoj se egziston dëshirra për të bërë sa më mirë.

Cfar i mungon Sampdorias më shumë, Del Neri apo Cassano?

Del Neri: Janë duke bërë shumë mirë, mendoj se nuk i mungon as Del Neri e as Cassano.
Sic ka ndryshuar Sampdoria ka ndryshuar dhe Juventusi . Mendoj se cdo trajner që merr një skuader të re, mundohet të bëjë sa më mirë.