18 nëntor 2010

Traore shof fundin e Tunelit

Armand Traore me ne funde eshte aftesuar nga lendimi dhe eshte i gatshem per loje, i cili ende duhet te tregohet ne radhen e Juventusit..

Jame i lumtur qe jam pjes e kesaj skuadre, kam filluar te shkoj edhe ne oret e gjuhes Italiane, kur te mesoj gjuhen italiane eshte edhe shume me mire dhe do te jete shume me lehte.. Une kur nuk kam luajtur isha ne trubunat e stadiumit per ta percjellur ndeshjen, kam vrejtur se tifozet ketu jane te flakt dhe e ndihmojne skuadren deri ne fund qe do te thote se kjo eshte e mire per neve dhe klubin..

Une shpresoj se do te jeme futbollist i duhur i kesaj skuadre, sepse kryesia ka shum ambicie, po rinderto nje skuader te re dhe nje stadium te ri i cili me pelqen shume..

Keta muaj per mu nuk kan qene te lehte dhe te mire, mirpo tasht shof triten ne fund te tunelit dhe shpresoj qe tasht ka me qene edhe me mire, lendimi ka kaluar tasht ndihem shume mire ka deklaruar Armand Traore per Juventus Channel.