24 janar 2011

Përmbledhja e Lajmeve më 24.01.2011


  1. Shakhtari nuk interesohet për Mutu
  2. Liverpooli nuk ka bërë ofertë për N’Zogbian
  3. Inter dhe Juve nuk kanë kontaktuar me Fabianon
  4. Milani pranë transferimit të Van Bommel
  5. Nistelrooy i gatshëm të paguajë për t’u kthyer te Reali
  6. Henry: Arsenali mund ta fitojë titullin
  7. Anderson: Anglezët vrapojnë së tepërmi
  8. Ibra i etur t’ia marrë skudeton Interit
  9. Mourinho: I raportoj presidentit, jo Valdanos
  10. Del Neri i kënaqur me pikën ndaj Sampdorias
  11. Ranieri: Do të isha i kënaqur nëse Ancelotti më zëvendëson
  12. Van Persie: Hat-tricku im i parë
  13. Evra: Do të largohesha vetëm për Realin
  14. Figo i befasuar nga forma e Ronaldos
  15. Ancelotti: Chelsea mund ta ndalojë Unitedin
  16. Milani në telashe, Nesta, Gatuzo e Sedorf 3 javë stop
  17. Van der Sar nuk do jetë trajner i portierëve te Junajtid
  18. Zyrtare: Valon Behrami te Fiorentina
  19. Mediat angleze: Reali, 115 mln euro për Bejl dhe Modriç
  20. Pujol: S’e imagjinoj dot Barçën pa Guardiolën
  21. “S’flas me Valdanon, por vetëm me presidentin”
  22. Al Thani, gati 2.4 miliardë euro për të blerë Junajtid
  23. Milani rikthehet nga Krishito
  24. Kompany: Jam i mahnitur me Dzekon
  25. Ibrahimovic: Milan do t’a fitoj skudeton
  26. Valdes: Barca po lulëzon me Guardiolan
  27. Agjenti: Cisse në Juve? S’kam koment
  28. IFFHS: Ferguson trajneri më i mirë në 15 vitet e fundit
  29. Mourinho: Falë Serie A u bëra më i miri
  30. Di Natale: Goli i 100-të? Shpresoj t’a shënoj kundër Juves
  31. Giggs: Rafael do të bëhet lojtar i madh
  32. Zarate suspendohet për tri ndeshje
  33. Agjenti: Mutu do të qëndroj në Itali
  34. Benzema tregoi talentin e tij
  35. Maccarone ne Sampdoria
  36. Fabiano jo te Interi
  37. Dy autogola për tetë ditë