22 janar 2011

Përmbledhja ditore në Grande Juve


  1. Roma zë pozitën e dytë
  2. Barcelona vazhdon me fitore
  3. Fillojnë negociatat për David Luiz me Chelsean
  4. Galliani konfirmon transferimin e Emanuelson
  5. Morinho - Te Reali jam për tituj, jo për Barcën
  6. Guardiola: Alves mbetet për shumë vjet
  7. Laudrup kërkon barazim ndaj Realit
  8. Van der Vaart: Liga Premier, më e mira në botë
  9. Topçinjtë në vend të dytë
  10. Het-trik i Berbatov në fitoren e thellë të United
  11. Bundesliga - fiton kampioni, barazon lideri
  12. Arbeloa mezi e pret gjysmëfinalen ndaj Sevillas
  13. Liverpool skuqin Ujqit
  14. Wenger: United nuk është si Arsenali im
  15. Valdes i bindur për qëndrimin e Guardiolas
  16. Figo: Askush nuk e ndal Mourinhon të largohet
  17. Mourinho: Duhet të rikthehem te Interi
  18. Reali, ultimatum Hamburgut për RvN
  19. Redknapp: Jam plaçkitur në Spanjë
  20. FIFA, plan sekret për futbollin?
  21. Carrick të largohet gjatë verës?
  22. Ancelotti: Nuk ka bisedime për Sanchez
  23. Milani transferon Emanuelson
  24. Chelsea pranë transferimit të Kjaer
  25. Merkel: Milan ëndrra që u bë realitet
  26. Leonardo: Udinese testi më i fortë deri më tani
  27. Allegri: Cassano mund të startoj
  28. Giovinco: Më në fund dolëm nga kriza
  29. Aston Villa mposhtë Cityn
  30. Agjenti: Të Martën Muntari në Sunderland
  31. Mourinho: Do t’a respektojë kontratën
  32. Magath i kënaqur me fitoren
  33. Benitez: Do të rikthehem në Premier League
  34. Zyrtare: Konko rikthehet në Genoa
  35. Liverpool konfirmon interesimin për Young dhe Adam
  36. Zambrotta: Balotelli një talent i madh
  37. Premierliga, kalojnë Junajtid e Arsenali, ndalet Siti
  38. Bundesliga, ndalet Dortmundi, ndjekësit nuk përfitojnë
  39. Alegri i kënaqur për Emanuelsonin: Goditje e bukur!
  40. Superliga, fitojnë Vllaznia e Laçi, shtyhen 3 takimet e tjera
  41. Agjenti i FIFA-s: Milani e Juve pas Mishel Bastos
  42. Ibra i “mbyll derën” Balotelit: Te Milani s’ka vend
  43. Nani: Skols, mesfushori më i mirë që kam parë
  44. Kombëtarja spanjolle në “Simpson’s”
  45. Gigs: Dua të luaj edhe një vit
  46. Van Nistelrooy, afër Realit
  47. Ramsey huazohet në Cardiff
  48. Kjaer, afër Chelseas
  49. Nelsen vazhdon në Blackburn
  50. Shpërthimi i Sulimanit