17 janar 2011

Martinez - I lumtur për rikthimin

Fitorja kundër Barit ishte gjithashtu një ndeshje kthyese për Jorge Martinez, i cili ka qenë prej kohësh i lënduar pas një dëmtimi të rëndë. Pas lojës ai ishte i lumtur..

I falenderoj shokët e mi të cilët ishin me mua dhe pran meje. Jam i lumtur për rikthimin timë dhe për lojen që e kamë zhvilluar kunder Barit. Kam luajtur si sulmues, sigurisht nëse është e nevojshme. Unë nuk kanë forcën në këmbët e mia, dhe unë duhet të luaj për të arritur nivelin e duhur.

Kam luajtur 30 minutat e fundit, pikërisht në kohen kur Juventus ka arritur ta shenoj golin e fitores, dhe disa herë në kam pasur gjysmë raste për të shenuar.

Skuadra ka patur forc të përgjigjet pas barazimit, Juventus ka futbollist të cilër dijn ta menagjojn situaten në rastet e tilla, unë menjëher kam dëshiruar ta jap maksimumin timë sepse kam nevoj të vrapoj dhe të luaj.

Gjithnjë kam dëshir që ta ndihmoj skuadren drejt sukseseve, jam i bindur që sëshpejti do të shenoj edhe gola dhe do të jem edhe më i lumtur - Deklaroj Jorge Martinez (përktheu GRANDEJUVE)