11 dhjetor 2009

Pellegrini: Barcelona nuk është më superiore se Reali

Trajneri i Realit të Madridit, Manuel Pellegrini, thotë se Barcelona nuk është një ekip më superior.
Barcelona fitoi me rezultat 1-0 ndaj Real Madridit në El Clasicon e zhvilluar dy javë më parë në Nou Camp, por Pellegrini vazhdon të mbajë qëndrimin se ekipi i tij ishte më i mirë.
“E pamë këtë dy javë më parë. Ne kishim më shumë shanse se ata. Me dy stile të ndryshme. Fitorja nuk do të thotë se jeni superior. Nëse ne luajmë si Barcelona, ne do të luajmë dhjetë herë më keq”.
“Nëse Real Madridi luan ashtu siç luajmë, mund të shtyhemi me Barcelonën. Madrid ka më shumë lojtarë të drejtpërdrejtë, sulmues, njerëz që mund të shënojnë. Cristiano Ronaldo, Kaka, Higuain, të gjithë mund ta bëjnë ndryshimin”, ka thënë Pellegrini./