04 dhjetor 2009

Classic Football: Juventus 9-1 Inter

Për këtë ditë loja mbetet Juventus 9-1 'të fitojë dhe humbjen më të madhe ndër të madh në Serie A. Antonio Labbe shikon prapa në një ndeshje që ndihmuan në formën e një rivalitet të futbollit Nuk ishte djemve kundër njerëzve në atë pasdite në Torino më 10 qershor, 1961. Ishte marrë të rinjve në një Zonja e Vjetër, pala Primavera Inter e Juventus, kundrejt ekipi i parë - Kampionët e sapo kurorëzuar të Italisë. Ajo duhet të ketë qenë një punonjës i përhershëm i parëndësishëm, një ri-organizohet kravatë besoj në një tjetër fushatë për Serie A analet e historisë, por legjenda e që jeton 9-1 në lojë edhe sot. Inter 1960-61 filloi fushatën me synime serioze Scudetto. Owner Angelo Moratti, babai i Maximus aktual në detyrë, solli në argjentinas strategu Helenio Herrera dhe ata menjëherë bëhen të qarta qëllimet e tyre. Katër fiton prej katër lojërat e tyre të parë, në të cilin shënoi një vënie në skenë 18 gola, nga frika e goditi në pjesën tjetër të Divizionit dhe një shtëpi të fitojë 3-1 kundër Juventusit ndihmuar ata për të titullin e Dimrit. Gjërat që janë në kërkim të mira për Nerazzurri derisa një Blip papritur në formë. Inter arriti në Torino për kravatë 16 prill e tyre në pasme të katër humbjeve drejt Premier League dhe katër pikë prapa një Bianconeri rejuvenated. Juve shitur 61,000 bileta për lojen 'e Vitit ", pasi ishte pajisur me etiketë, por më shumë u up - shumë më tepër. Kaq shumë që në fakt rreth 5,000 derdhur për në katran, një çift edhe të gjetur një vend në stol Inter. "Ishin vetëm tifozët metra nga katran, por nuk kishte ndonjë rrezik të vërtetë për të gjithë," kujton player Inter Aristide Guarneri. Arbitri, Charles Gambarotta, nuk pajtohem. Në 31 minuta dhe pas Egidio Morbello kishte goditur drejtë për vizitorët, The Game ishte braktisur. Inter, pritet si dhe të përcaktuara nga rregullat, u dha një 2-0 të fitojë 10 ditë më vonë. Juventus ankesë kundër vendimit edhe pse ata vetë kishin përfituar nga një incident të ngjashëm në Bergamo disa vite më parë. Megjithatë, më 3 korrik, dita e fundit e sezonit, Gjykata e Apelit vendosi që sensationally The Game do të jetë Replayed - Kështu praktikisht dorëzimin e 12-të e tyre Scudetto Juve 90 minuta para fundit të fushatës. "Ne kemi dëgjuar lajme të vetëm para se të lojës tonë përfundimtar në Catania," shtoi Guarneri. "Është shkatërruar moralin tonë dhe ne ndeshjen e humbur 2-0. Ne ndjehet si kishim qenë marrë për një udhëtim. " Moratti ishte inatosur. Fakti që presidenti i Juventus, Umberto Agnelli ishte edhe kreu i Federatës së futbollit italian nuk ndihmojnë. Në protestë, ishte rënë dakord midis tij dhe trajnerit Herrera që Inter do të merrte anën e tyre të rinjve në ri-organizohet instalime për të bërë një pikë. Në mesin e të rinjve ishte Sandro Mazzola, bir i Valentino Il Grande Torino-së. Mazzola lënë shenjë e tij në The Game duke shënuar një dënim ngushëllim në shkatërrimin 9-1, por ai shumë thuajse nuk bëri debutimin e tij në gjithë ditës se. "Unë isha informuar më e premte para se të The Game se unë do të luajë, por nuk ishte një problem," vuri në dukje legjendë Inter. "Kam parë tre provime për të marrë të shtunën dhe unë u tha në shtëpi se studimet e mia gjithmonë arriti i pari. Unë iu lut dhe qau, por ai nuk ishte i mirë. Për fat të mirë, drejtor shkolle im kuptohet gjendja e mia, provimet e mia ai u transferua në mëngjes dhe klubi i dërgoi një makinë të marr mua deri jashtë shkollës tim për të marrë më në Torino. " The Game nisi dhe disa në kampin e Juventusit duke marrë parasysh të lehtë. "Ne ishim pak i zënë ngushtë në fillim," vuri në dukje Juventusin kapiteni Giampiero Boniperti. "Ne nuk duam që të përndjek, por Omar Sivori ishte përpjekje për të kapur Ball Artë - e cila iu dha më vonë - dhe ai ishte i dëshpëruar për të shënuar sa më shumë të jetë e mundur". Argjentinës-italiane kapi gjashtë, duke përfshirë një hat-trick brenda 17 minuta e parë. "Shënues e tij atë ditë ishte Jozefi Morosi," shtoi Mazzola. "Ai ëndërronte të kthehen në fshatin e tij, pas anulimit kërcënimin e Sivori. Kjo nuk ndodhi dhe Morosi pranuar për mua se ai do ta ketë të vështirë të kthehen në shtëpi pas The Game. " Për shumë njerëz kjo ishte një ndeshje fantazmë, por për Boniperti ajo ishte e rëndësishme për dy arsye - fillimi i Mazzola profesion dhe në fund të tij. Pas "baptising karrierën e Sandro, legjenda Juventus mori hov çizmet e tij dhe i la ato të masazhist klubit, duke thënë:" Ja, merrni këto dhe vënë ata larg. Unë nuk do të jetë përsëri kanë nevojë për ato. " Ky artikull ishte pjesë e një tipar të veçantë në rivalitetit që ndan Juventus dhe Inter në dhjetor 2009 çështja e Calcio Italia