04 dhjetor 2009

Juventus Trajneri Ciro Ferrara: "Ne duhet të jemi e pa thyer per Inter

Juventus trajneri Ciro Ferrara ka kërkuar trupat e tij të jetë në të mirën e tyre që ata përgatiten për të kandiduar provë në ndeshje kundër Inter Milan në Itali këtë e shtunë.Trajneri ka nënvizuar rëndësinë e gjetjes së drejtë gjithçka në fushë. Nuk ka kufi të gabimit si Ferrara përpiqet për të motivuar lojtarët e tij. Dhe pavarësisht nga rënia e fundit Zonja e Vjetër, trajner është e plotë e besimit në lojtarët e tij."Unë jam i bindur se ne do të luajë një lojë e madhe. Kjo do të jetë një lojë të bukur dhe shumë emocionale. Ne kemi punuar me qetësi këtë javë dhe ne do të mbërrijë për këtë lojë të nivelit të lartë në mënyrë të drejtë."Ne duam të luajë ndeshjen tonë dhe të fitojë, por dimë ne duhet të jetë i përkryer për këtë."Paralele janë hartuar midis dy palëve, por trajneri nuk mund të shoh ndonjë ngjashmëri."Inter janë asgjë si ne dhe unë nuk dua të krahasohen ekipet. Unë kam respekt për ta si ata janë fitues të fortë. Megjithatë, kjo është një lojë, ku çdo gjë mund të ndodhë", përfundoi ai