03 dhjetor 2009

Kjo esht Juventus



Çfarë është Juventus? Dikush tashmë e di. Qualcu-nuk ka në plan të dini dhe ju nuk e dini. Tjerët injorojnë plotësisht dhe fajin. Sot ne përpiqemi të shpjegojmë se - çfarë Juventus, me tridhjetë e gjashtë dënime që të gjithë duhet të lexoni në një kohë kur ajo është shumë e rëndësishme të kujtoni dhe të mbajnë këtë në mente.Che ka një tifoz, një lojtar apo një menaxher. Shkak sagë e këtij ekipi nuk duhet vetëm të jetë një barrë për ata si ajo këmishë aq e vështirë të mbajnë, por një motor të fuqishëm për të marrë ëndërr projektit. Në kohë të vështira një lojë, ka gjithmonë diçka në nënndërgjegjeshëm tim për të cilën unë apelit, për aftësinë për të mos heqin dorë. Dhe kjo është arsyeja pse Juventus fiton edhe kur ju nuk e prisni Gianni Agnelli Juve është më shumë një ekip, unë nuk mund të them se çfarë, por unë jam krenar që të jetë pjesë e Gaetano Scirea Është 'një kënaqësi e madhe për të kujtojnë se të gjitha të mira' 'futbollit ka ndryshuar nga Juve Umberto Agnelli Ju gjithmonë duhet të luftojmë dhe kur duket se të gjitha është e humbur, unë ende besohet, Juve nuk heq dorë Omar Enrique Sivori Ata që veshin uniformën tonë, për të mbetur besnik pavarësisht nga çdo gjë dhe në tokë si një kujtim i çmuar Eugene Canfari Nëse unë jam një njeri i lumtur është për shkak se unë i dha gjithçka për Juventus Giampiero Boniperti Për mua Italia është kryesisht Juve. Unë ende kanë shenja në atë që la mua Ciro Ferrara. Për një Sulmuesi përballet me një italian mbetet i lartë, provë e vërtetë lakmus. Ferrara, Montero, Boksic, Del Piero, pasi që ka drejtuar ju e dini që ka luajtur në më Ryan Giggs Të jetë një lojtar i Juventusit do të thotë se i përkasin një nga mitet pak e vërtetë e sportit Michel Platini Juve jeni Juve, duhet gjithmonë të jenë në krye Fabio Capello Juventus nuk është vetëm një ekip futbolli, por një mënyrë e jetës kuptim. Edwin McMillan Garë e vërtetë mes nesh dhe Milan do të jetë midis atyre që do të vijë më parë: kemi vënë yllin e tretë, të dytë e tyre Gianni Agnelli Juventus është si një dragua me shtatë krerë, shkurtuar atij një kontroll por është gjithmonë një tjetër. Kurrë mos heq dorë, dhe fuqia e saj është në Giovanni Trapattoni Juve është një fe që vazhdon të mbërthyer mbi veten e tij. A të pitied ata tifano që për ngjyra të tjera, sepse ata kanë zgjedhur të vuajnë. Dukej një shaka, por menduar dhe ende mendoj kështu. Giampiero Boniperti Boniperti Juve e tij thotë se ka fituar kaq shumë? Po, është e vërtetë, por përse të mos shkojë në Madrid për të parë trofeve të Real? Vërteta është se Juve nuk duhet të shikojë mbrapa, por gjithmonë duke menduar rreth kursit të ardhshëm Gianni Agnelli A nuk heqë dorë nga një prej Juve Scudetto për kampionatin botëror për Ferrari (NDR e di nëse Montezemolo veshët Whistle ...) Gianni Agnelli Me Juventus, kam mësuar për të fituar. Unë nuk e di se si ka ndodhur, kjo është diçka në ajër të dhome dollap me kyç, janë koncepte që janë dhënë nga lojtar me lojtar, është ndjenja që kemi dërguar miliona tifozë dhe nuk ka klub në botë që ju të përballet me efekt të njëjtë Egdar Davids Juventus ka qenë një shembull për të Bashkuara Manchester tim. I tregoi se videokasetat lojtarët e mi të ekipit Lippi dhe thonë, nuk shohim taktikat apo teknologji, që ne kemi marrë atë shumë, ju duhet të mësojnë që të ketë dëshirë për të fituar Sir Alex Ferguson