03 dhjetor 2009

Canavaro:Ferrara Trajner i Madh


Pas rivaliteti Calciopoli me Inter është i rritur. Ferrara dhe për të gjetur një zgjidhje për problemet tona. " Fabio Cannavaro, në Londër për nismën "Lace Up. Save Lives, nisur nga Nike në Bono projekt këngëtari i Kuq i U2 për të nxitur luftën kundër AIDS-it në Afrikë është e dhënë me anë të kësaj mikrofona e Sky Sport 24 për një intervistë që përqëndrohet kryesisht në ndeshjen e ardhshme kundër Inter e cila ka gjasa të jetë vendimtare në një sezon pellgun e Juventus. Nëse Juventus fitojë, ai do të qetë (dhe ndoshta edhe pak 'e entuziazëm). Me një të barabartë çdo gjë mbetet më shumë ose më pak si tani (dmth. jo shumë mirë). Dhe në rast të humbjes së mirë të mos mendoj për të. MOS MË SHUMË SE '- pjesa qendrore e Juve, edhe pse, ai ka jetuar për kaq shumë ndeshje dhe nuk sheh arsye për frikë. Edhe pse ai nuk e fsheh rreziqet e ndeshjes në natën e së shtunës në Olimpico ne Torino: "Ne jemi të përgatitur mirë lojës - përgjigjet Fabio -. Ne e dimë rëndësinë e lojës, ne e dimë se është udhëheqës i cili do të jetë nga ana e jonë për të bërë diçka më shumë, duke e kaluar dy ndeshje. " Sunset - Një Cannavaro është e pyeti nëse thashethemet në lidhje me rënien e tij që shumëzohet çdo herë ai mungon një lojë duke i dhënë atij probleme. Këtu përsëri kapiteni i ekipit kombëtar e di se si të reagojë: "Tani unë jam i përdorur për të - thotë ai - sepse kjo është kështu. Sepse kur ju jeni të përdoret shumë mirë, me përfitime të rëndësishme, ose të bëjë diçka të rëndësishme, ose qe sapo humba nje periudhe ku ndoshta ju nuk mund ta shprehin veten, ose të kalojë në dribbling një herë, se jeni në rënie. Megjithatë, unë mendoj se gjëja e rëndësishme është të përpiqen për të gjithmonë punë, dita ditës, vetëm të dëgjojnë se çfarë vjen nga jashtë, lexoj shumë pak. A është normale. Kur ju nuk jeni mirë, nëse unë menaxhuar gjërat, ju merrni nervor, ju gjithashtu mund të dënohet. Por ne duhet të jenë të qetë, vetëm të dëgjojnë se çfarë vjen nga jashtë, duke e ditur se ne jemi një ekip i fortë dhe se, megjithatë, ne kemi më shumë vazhdimësi. " Racizmi - Në këto ditë, më ka thënë për raciste duke brohoritur kundër Balotelli. Edhe Cannavaro, si napolitan, u kap një grumbull bukur fyerje rreth stadiumet italiane. Analogji me sulmues? "Duke supozuar se racizmi nuk duhet të jetë një shoqëri civile, sportive duhet të jetë nga çdo gjë, sepse sot nuk është e mundur. Sigurisht, ne nuk duhet ta keqkuptojnë, ne nuk duhet, megjithatë, të bëjnë çdo petë dhe ndajnë gjërat midis sfottò, dhe raciste këndonin. Pse, ndoshta, shumë janë duke shfrytëzuar kore e sfottò, si raciste këndonin. Në vend të kësaj, ajo nuk është në kohë. " Rivaliteti '- rivalitet mes Juve dhe Inter kanë qenë gjithmonë të fortë. Pas Calciopoli rritur apo ulur? "Vërtet, pas Calciopoli është rritur, duke patur parasysh ambientin, duke pasur parasysh dy tituj të hiqet Juve. Unë mendoj se në fund njeriu duhet të dinë se Juve është kompania më e rëndësishme, e cila po punon për t'u kthyer në nivelet e saj. Tani për tani, Inter është i bindur, ka një ekip shumë i fortë, por ne duhet të mendojnë për shtëpinë tonë. Ne duhet ta kuptojnë se vetëm varet nga ne, se ne duhet të vazhdojmë në rrugën tonë. " Teknikat diskutuan - Në syrin e ciklonit, edhe para se ekip, në këtë moment ka Ciro Ferrara. Një pjesë teknike e tifozëve ende nuk e konsiderojnë kulmin e një detyrë kaq të vështirë për të përzënë lady vjetër. Por Cannavaro është i bindur se trajneri i Juventusit i ka të gjitha cilësitë që do të vijnë nga kjo gjendje: "Pas dy humbjeve, ajo është gjithmonë e vështirë për të analizuar, ajo është gjithmonë e vështirë për të folur. Megjithatë, trajneri, sidomos në këto ditë, ka gjetur nyjet e drejtë, analizuar dhe ku ne nuk mund të shprehin veten. Megjithatë, unë shoh qetë, unë mund të shoh qartë, pjesërisht për shkak se, do të përgatisë për këtë lojë, është zakonisht më e thjeshtë. Ajo që unë mendoj se i Mourinho? I Ferrara, unë mendoj se është një trajner i madh. Për pjesën tjetër, e përsëris, unë gjithmonë preferojnë të shikojnë në shtëpinë time.