03 tetor 2010

Sulmuesi i Man City Adebayor dëshiron të luaj në Juventus

Sulmuesi i Manchester City-it Emmanuel Adebayor, thotë se ai dëshiron një lëvizje për në Itali.

Ai është larguar nga preferi i Roberto Mancinit dhe bëri një gjë më pas ndik në barazimin e tyre me Bianconerët.

“Unë do të dëshiroja të luaja në Itali dhe unë mund ta shoh veten në vija të zeza dhe të bardha,” tha Adebayor.

“Kam biseduar për këtë gjë me Patrick Vieran, i cili mban kujtime të shkëlqyera në Torino.

“Futbolli juaj fokusohet shumë në teknikë dhe mua më pelqen kjo. Unë kam qenë tashmë në bisedime për një largim në Juve gjatë kohës së Fabio Capellos, por asgjë nuk ka ardhur prej tij.

“Në atë kohë unë isha shumë i ri, por tani unë jam plotësisht i pjekur.”

Adebayor ishte i lidhur me një transfer në Milan dhe Inter, kur ai u largua nga Arsenali, por shuma e madhe e parave e Manchester City-it ka pnuar mirë.

“Unë jam duke kaluar në një moment delikat të karierës time dhe diçka duhet të ndryshojë. Unë nuk jam mërzitur me Mancinin dhe ne kemi një raport të ndershëm. por ne nuk mund të vazhdojmë në këtë mënyrë.

“Prandaj, nëse Juve më dëshiron mua……”