01 dhjetor 2009

Juventus Trajneri Ferrara: Diego injoruar udhëzimet e mia

LAJME LEXO ME TEPER MBI: Juventus, Ciro FerraraJuventus trajner Ciro Ferrara pranon Diego është injoruar udhëzimet e tij.Pas humbjes në Cagliari, Diego u shpreh kundër Ferrara, duke thënë se ai ishte deri në atë për të zgjidhur problemet e tyre."Ai ka dëshirë që të luaj shumë topa si një karakteristike dhe kështu ai shpesh Retreats, ndjekja e mbrapa për të marrë ato," tha Ferrara të braziliane."Por ai gjithashtu ka për të punuar në aspektet e tij kërkoi nga trajnuesit. Unë jam i sigurt se ai do të përmirësohet."Mbi të gjitha në gjysmën e parë unë inkurajuar Diego për t'u përpjekur dhe për të gjetur më shumë depërtimit. Ajo nuk ka qenë problem i tij i vetëm, por edhe atë të Marchisio, për shembull."Diego është një lojtar i madh. Unë do të vazhdojë të nxisë atë derisa ai më afër qëllimit dhe të bëhet vendimtar atje. "