22 shkurt 2010

Agjenti: Adriano do të kthehet në Serie A

Agjenti i lojtarit tha se Adriano dëshiron të luaj për Romën, por ai nuk ka nënshkurar ndonje kontratë me klubin Italian.
Roma është duke e vëzhguar sulmesin e Flamengos Adrianon, dhe agjenti i tij Gilmar Rinaldi I ka hapur dyert për rrikthim në Serie A.
Adriano dëshiron të luaj përkrah Tottit tha Rinaldi për Sky Sport Italia.
“Unë kam dëgjuar çfarë ka thënë Adriano për Romën, por unë nuk kam biseduar ende për këtë gjë me sulmuesin. “ tha Rinaldi për Laroma24.
“Unë do të bisedoj me të së shpejti. Shumë klube kanë shfaqu interes për të por ai dëshiron të luaj vetëm për Romën. “
“Giallorossët u interesuan për sulmuesin verën e kaluar, por unë nuk i kam dëgjuar ata. “
Adriano u largua nga Interi për tu bashkuar me Flamengon në Prillin e kaluar.