24 shkurt 2010

Laporta: Nuk kam parë 6-2, por 2-6

Laporta nuk e ka parë fitoren e Real Madridit kundër Villarealit.
I pyetur për fitoren e Real Madridit kundër Villarealit 6-2, javën e kaluar në Santiago Bernabeu, Juan Laporta tha se nuk e ka shikuar ndeshjen.
“Unë kam shikuar vetëm 2-6, ndeshjen e një viti më parë kurrë Barcelona e mposhti Real Madridin në Santiago Bernabeu, “
Laporta tha se ai nuk e ka shikuar ndeshjen e Realit, por ai ishtë duke festuar titullin e Copa del Rey të fituar nga klubi i basketbollit Barcelona duke e mposhtur dje në finale Real Madridin.
Për fund i pyetur që të komentoj rreth statujës së Ronaldos në Madrid, dhe krahasimit të tij me Messin Laporta tha: “Unë e imagjinoj se ata po mendojn se kush po shënon gola më shumë, dhe kush po asiston më shumë. Është diqka që qdo profesionist dëshiron ta arrijë. “