31 tetor 2008

Mourinho nuk e fal Adrianon as ndaj Rexhines

Trajneri Mourinho nuk e ka falur ende “perandorin” me te cilin prej disa ditesh ka nisur nje konflikt te hapur.
Adriano dhe Cruz nuk do jene ne organiken e Interit per transferten kunder Rexhines. Trajneri Mourinho nuk e ka falur ende “perandorin” me te cilin prej disa ditesh ka nisur nje konflikt te hapur.
“Filozofia ime eshte qe lojtaret duhet te adoptohen me menyren e te menduarit te trajnerit. Nuk e di nese Adriano do ta kuptoje kete. Do ishte e rendesishme ta kishim kunder Rexhines por me e rendesishme eshte te respektohen profesionistet dhe shoqeria”, u shpreh qarte portugezi i stolit zikalter.
Deklarata e dites se sotme eshte zene ne pjesen me te madhe nga ceshtja Adriano, per te cilin Mourinho shtoi: “Nese eshte dikush qe i eshte dedikuar me zemer, si trajner por edhe si shok pune, ai jam une. Une jam lideri nje grupi prej 29 lojtaresh, nje grup ku ka rregulla dhe nuk mund te kete asnje lojtar te ndryshem. Afrimiteti im me te eshte i njejti por mbi te gjitha duhet te mbroj klubin, me pas skuadren dhe ne fund lojtaret”.
Per sa i perket ceshtjes Cruz, Mourinho ka deklaruar se argjentinasi eshte demtuar dhe kjo e pengon te jete pjese e skuadres anti-Rexhina.