31 tetor 2008

Amauri: Kujdes nga kriza e Romës!

Amauri është konfirmuarsi arma më efortë e skuadrës sëJuventusit në këtë fillimsezoni.Konstant në të gjitha ndeshjet ezhvilluara dhe vendimtar megolat e tij, jo më kot brazilianiështë golashënuesi më i mirë iklubit bardhezi. Pas realizimevendaj Realit të Madridit dhe nëderbin kundër Torinos, Amauripo “mpreh këpucët” përndeshjen e së shtunës nëmbrëmje kur në “Olimpikon” eTorinos do të mbërrija Roma.Skuadra verdhekuqe po kalonnjë moment shumë të vështirë,por braziliani nuk qëndron iqetë në prag të një fakti të tillë,pasi pothuajse të njëjtën gjë sapoe kaloi edhe Juventusi: “Do tëjetë një ndeshje shumë e bukur,pavarësisht problemeve që pokalon Roma. Kanë rikuperuarTotin dhe sigurisht që kapiteni,një ndër lojtarët e mi më tëpreferuar, do t’i japë një tjetërritëm trupës së Spaletit. Nukdua t’i besoj aspak gjendjes sëvështirë të verdhekuqve, pasiedhe në një moment të këtillëdhamë përgjigjen, në një sfidëshumë të rëndësishme kundërRealit të Madridit dhe më pasndaj Torinos. Kështu që, të njëjtëngjë mund të na shkaktojë edheRoma. Pikërisht për këtë arsyeduhet të qëndrojmë të qetë dhetë vëmendshëm. Kombëtarja?Dunga më injoron, por unë dotë vazhdoj rrugën time. Mbërritanë Itali si një i panjohur dhetashmë jam në njërën prej skuadravemë të mëdha në botë. Ngaana tjetër, fakti që Kombëtarja eKampioneve të Botës më vëzhgonme kujdes, është një stimulmë shumë për mua. Nëse Lipido të më telefononte... ta lëmësurprizë”, deklaron Amauri.