06 shkurt 2011

Toni: Jam i lumtur për golin e 100-të

Luca Toni së bashku me Alessandro Matrin, mbrëmë ishin figurat kryesore të takimit. Toni në ndeshje ka hyrë si zavendësues pran rezultatit 1-1, dhe ka qenë asistues tek goli i dytë, kurse golin e tret e shenoj vetë me një goditje nga sëpaku 15 metra nga porta e Caglarit, vlen të përmendet se goli është i shenuar me kok, pas një asistimi nga Del Piero, por ka dy rëndësi që e bëjnë Tonin të ndihet krenar:

1. Toni shenoj golin e parë me fanellen Bardh e Zi.
2. Goli i par me fanellen Bardh e Zi ishte edhe goli i 100 në Seri A.

Ky golë ka një vlerë të madhe për mua, qe shumë vite po mendona se jamë në fundin e karrijeres sime, mirpo unë ju kam bashkuar një skuadre të madhe, mbrëm kam shenuar golin e 100-të, në Serie A. Të shenoshë golin e 100-të, me Fanellen Bardh e Zi është një knaqësi e posatshme deklaroj Toni.

Nuk jam rikuperuar ende mirë nga lëndimi, por në ndeshjë kundër Caglarit isha i etur për të luajtur dhe përtë shenuar, më vjenë mirë që gjithca shkoj mirë në favorin tonë deklaroj Luca Toni, kurse ne GrandeJuve dhe mira tifoz Biankoner shpresojm që Toni të shenoj sa më shumë gola.