06 maj 2011

Matri - Dua që të shenoj më shumë gola për Juventusin


Alessandro Matri në 13 ndeshje me Juventusin ka shenuar 7 gola, dhe shumë shpejtë ka arritur që të hyrë në zemrën e mira tifozëve Biankoner.

Prej kurit kam veshur këtë fanell dhe kam luajtur me Juventusit kam përjetuar emocione të veçanta. Jamë shumë i lumtur me punën që e kamë bërë dhe me golat e shenuar. Deri në fund të stinorit dua që të shenojë edhe më shumë gola dhe ta përmisoj edhe më shumë lojen time..

Qëllimi jonë është që sa më mirë të përfundojm këtë sezon dhe të arrijmë që tri ndeshjet e fundit të fitojmë.

A besoni në vendin e katërt?

Po, edhe pse nuk mvaret vetem nga ne. Ne mundemi vetëm ti fitojm 9 pikët e mbetura dhe të shpresojm që rezultatet tjera të shkojnë në favor tonë. Ndeshje të mira kemi zhvilluar kundër skuadrave të mëdha, kurse shumicen e pikëve ikemi humbur nga skuadrat e vogla. Për këtë duhet të jemi të koncentruar në ndeshjet që do të zhvillojm të hënën kundër Chievos, por duke mos i harruar edhe du ndeshjet tjera me Parmen dhe Napolin. - Ka deklaruar Matri..
/JUVENEWS.TK/