30 shtator 2009

Pacini: Sekreti i Sampdorias, Del Neri

Sulmuesi i Sampdorias ka folur për momentin e shkëlqyer, që po kalon ai dhe skuadra e tij

Kur qëndron atje lart ndihesh mirë. “Titulli kampion është pothuajse i pamundur. Por, ta hapim këtë çështje në muajin shkurt. Sampdoria nuk është në krye të renditjes rastësisht”. Kështu, Xhiampaolo Pacini ka rrëfyer se çfarë ndjesish provohen kur je në krye të kampionatit. “Mendoni sesa e mërzitshme do të ishte nëse Interi dhe Juventusi do të ishin shkëputur që tani. Kështu është më argëtuese. Ne jemi skuadra, që mund të befasojmë”.

- Dyshja Pacini-Kasano nuk gabon asnjëherë.

- Më pëlqen kur na krahasojnë me Vialin dhe Mançinin që kanë shkruar historinë e Sampdorias. Të luash në krah të Antonios është fantastike. Mbyll sytë dhe e shikoj topin midis këmbëve të mia.

- Kasano dhe kombëtarja e Italisë.

- Shumë njerëz do të donin ta shihnin Antonion me fanellën e kaltër. Kombëtarja është ëndrra e Kasanos dhe e imja. Por për këtë vendos Lipi. Dhe është e drejtë që të jetë kështu.

- Çfarë ka më shumë Sampi në krahasim me Interin e Juventusin?

- Qetësinë, ne luajmë duke u argëtuar.

- Më pas vjen Pacini që çon topin në rrjetë.

- Vitin e kaluar kam shënuar dymbëdhjetë gola në gjashtë muaj. Dua ta përmirësoj këtë shifër. Ndoshta të shkoj në kuotën e 15 golave.

- Imazhi që ju ka mbetur në mend nga fitorja juaj me Interin.

- Presidenti Garrone që ka vrapuar drejt tifozerisë ultras. Nuk e kishte bërë kurrë një veprim të tillë. Duket se ka qenë shumë i lumtur.

- Marrëdhënia me Del Nerin?

- Për mua ka qenë një surprizë e bukur. Ma kishin përshkruar si një rreshter të hekurt. Ndërsa, është një njeri, të cilit i pëlqen të bëjë shaka. Eshtë një armë shumë e çmuar për Sampdorian.

- Në ndeshjet e fundit ka shpërthyer i riu Poli.

- Eshtë një talent i jashtëzakonshëm. Skuadra jonë ka një sektor të rinjsh të cilësisë së lartë.

- Cili është favorit për titullin në kampionat?

- Interi ka humbur Ibrën…

- Atëherë ju zgjidhni Juventusin.

- Jam gati të vë bast se Diego do të bëjë diferencën. Merkatoja e bardhezinjve ka qenë e shkëlqyer. Do të shihni sesa e rëndësishme do të jetë blerja e fundit e tyre, Groso.

- Shumë kanë qeshur me mënyrën sesi Kasano ka festuar golin tuaj.

- Ka qenë më i rrezikshëm ai me ‘përqafimin’ që më ka bërë se mbrojtësit e Interit gjatë ndeshjes.

- Si ish-lojtar i Fiorentinës si e gjykoni dorëheqjen e presidentit Andrea Dela Vale?

- Jam befasuar. Andrea ka qenë gjithmonë i pranishëm, ishte shumë i lidhur me skuadrën.

- Çfarë mendimi keni për skualifikimin e Xhilardinos kundër Lionit?

- Ka marrë një karton të kuq për një goditje me bërryl që nuk ekzistonte. Kjo nuk është e drejtë. Ato janë veprime mbrojtëse.

- Në lidhje me sulmuesit, miku juaj Toni nuk po kalon një moment të mirë.

- Mund të rrini të qetë, Luka është akoma në kohë për të fituar renditjen e golashënuesve në Bundesligë.

- Një koment të fundit për Sampin.

- Fitorja në kampionat është një ëndërr, por zona Champions…