30 qershor 2009

Sezoni i ri nis me derbi

Të martën në Shtëpinë e Sporteve në Prishtinë është bërë tërheqja e shortit për kampionatin e ri të Kosovës në futboll, që do të nisë më 15 gusht.

Qysh në xhiron e parë të sezonit 2009-2010 adhuruesit e futbollit kosovar do të kenë rast t’i shohin disa ndeshje mjaft interesante. Ndeshja derbi e xhiros së parë të kampionatit të ri do të zhvillohet në kryeqytet, ku do të takohen rivalët e vjetër, kampioni aktual Prishtina dhe Trepça.

Ndeshje tjetër interesante do të zhvillohet në Merdarë, ndërmjet skuadrës që do të luftojë për titullin e kampionit, Hysit dhe Gjilanit. Ndërsa Kosova e Vushtrrisë edicionin e ri e nis si mysafire, pasi ndeshjen e parë do ta zhvillojë në Pejë ndaj Besës. Po ashtu, Ferizaj do të udhëtojë në Prishtinë për t’u ballafaquar me Flamurtarin.

Kurse skuadra që tani është rikthyer në elitën e futbollit kosovar, Liria nga Prizreni do të jetë mysafire e Drenicës, derisa KEK-u në Kastriot do ta pretë Vëllaznimin e Gjakovës.

Në fund të kampionatit nga Superliga direkt do të largohen dy skuadrat e fundit në tabelë. Kurse në Superligë inkuadrohen dy skuadrat e para nga Liga e parë. Po ashtu, ekipi që mbetet në vendin e dhjetë në tabelën e Superligës do ta zhvillojë ndeshjen e barazhit ndaj skuadrës që radhitet në vendin e tretë në Ligën e Parë. Skuadra fituese e këtij takimi do të luajë më pas në elitën e futbollit kosovar.

Afati kalimtar, prej 1 deri më 31 korrik
Të martën Komiteti Ekzekutiv (KE) i Federatës së Futbollit të Kosovës (FFK) ka mbajtur mbledhjen e saj të radhës nën kryesimin e kryetarit, Fadil Vokrri. KE i FFK-së në këtë mbledhje ka vendosur që edicioni 2009-20010 të nisë më 15 gusht. Gjithashtu KE ka vendosur që klubet kosovar nga 1 e deri më 31 korrik do të kenë afat për t’i regjistruar përforcimet e tyre në FFK.

“Duke u bazuar në propozimet e shumicës së klubeve të Superligës, KE mori vendim që më 15 gusht të fillojë kampionati i ri. Po ashtu, KE mori vendim që afati veror kalimtar për futbollistë të fillojë më 1 korrik dhe do të zgjasë deri më 31 korrik”, thuhet në njoftimin e lëshuar nga FFK-ja.

Raiffeisen Bank vazhdon sponsorimin

Raiffeisen Banka ka marrë vendim për ta mbështetur FFK-në edhe për një vit, pasi është ndarë e kënaqur me bashkëpunim e ndërsjellë gjatë kampionatit të shkuar. Kështu, edhe për një edicion garash, Superliga do të quhet Raiffeisen Superliga. Edhe sezonin e ri klubet nuk do të paguajnë kuotizimet për pjesëmarrje në gara

Edicioni 2009-2010
Xhiroja e parë
KEK-u – Vëllaznimi
Flamurtari – Ferizaj
Besa – Kosova (V)
Drenica – Liria
Prishtina – Trepça
Hysi – Gjilani