30 qershor 2009

Kuqi i zhgënjyer me Warnock

Përkundër faktit se klubi anglez Crystal Palace i ka ofruar kontratë të re sulmuesit shqiptar Shefki Kuqi, i cili po stërvitë me klubin gjerman Koblenz, ai ka vendosur të largohet, pasi që ndien se është trajtuar keq nga menaxheri i Palace, Neil Warnock.Kuqi e përfundoi tre-sezonëshin e pafat në Selhurst Park, ndërsa e refuzoi një kontratë të re dyvjeçare. Futbollisti ka ofertë nga dy klube të Premierligës, West Bromwich Albion e Middlesbrough, ndërsa e kërkojnë edhe Koblenz në Gjermani e Hearts në Skoci.32 vjeçari e kishte nisur sezonin e kaluar në Palace, por ai ishte vënë në shitje, ndërsa ishte detyruar të ushtronte me ekipin e dytë. Mirëpo, në xhirot e fundit, atij iu dha rasti në ekipin e parë dhe shpërtheu duke shënuar disa gola. Me gjithë këtë, ai është i indinjuar në menaxherin Warnock, i cili e kishte larguar paraprakisht nga skuadra e parë. “Çdo futbollist ka nevojë për përkrahjen e menaxherit të tij, por unë atë kurrë nuk e kam pasur. Unë nuk isha në planet e menaxherit, përpos në fund të sezonit që përfundoi muajin e kaluar, kur shënoja gola. Mua më nevojitej mbështetja e menaxherit në çdo punë dhe kohë, por atë nuk e kam pasur kurrë. Me të vërtet më dhemb kur e kujtoj që menaxheri më pati lënë të ushtroja me fëmijë, nuk do ta harroj kurrë këtë. Por, më së shumti dhemb mungesa e nderit nga disa persona”, tha Kuqi për të përditshmen britanike Guardian. Mirëpo, Kuqi thotë se ushtrimet me skuadrën e të rinjve të Palace, e kanë ndihmuar që të bëhet më i fortë. “Në një mënyrë, ushtrimet me akademinë më ndihmuan sepse jam bërë më i fortë dhe si rezultat i kësaj, kam marrë oferta nga e gjitha bota. Por, nuk mendoj se një futbollist senior, nuk duhet ta ketë tretmanin që e pata unë. Unë shumë lehtë kam mundur të shëtis dhe të paguhem, por unë nuk jam asi tipi. Unë kurrë nuk mendoj për para. Nuk kam menduar për para kur vendosa të largohesha nga Palace”, vazhdoi Kuqi. Ndërkaq, menaxheri Warnock, i cili po kërkon një sulmues në vend të Kuqit, i është kundërpërgjigjur sulmuesit kosovar.“Për mua ishte në rregull që Shefkiu ta fillonte sezonin duke ushtruar me fëmijë sepse ai nuk ishte në planet e mia dhe ishte vënë në transfer listë, për shkak të sjelljeve të pahijshme me tifozët e klubit, një sezon më parë. Unë ndihem mjaft i befasuar kur dëgjoj se vendimi i Shefkiut për t’u larguar, nuk ka të bëjë asgjë me paratë. Në fakt, unë jam i hutuar me këtë. Ne i ofruam atij një kontratë të mirë dyvjeçare. OK, ne do t’ia jepnim paratë pjesë-pjesë, por bëhej fjalë për një shumë astronomike parash. Paraja është një gjë e madhe për Shefkiun”, u shpreh menaxheri Warnock.