30 qershor 2009

Brazili, skuadra për t‘u mundur

Çfarë ka thënë Kupa e Konfederatave 2009? Asgjë më shumë se sa që Brazili është skuadra për t‘u mundur në perspektivën e Botërorit 2010, që do të zhvillohet sërish në Afrikën e Jugut. Të gjithë e kanë parë tashmë se seleçao ka një numër të madh talentesh në gjirin e saj, mjafton të mendosh se kanë mbetur jashtë grumbullimit Ronaldinjo e Diego, Ronaldo e Adriano. Pastaj skuadra e Dungës është shumë "europiane": më pak teknike, por me më shumë efikasitet se sa Brazili i zakonshëm, gjë që mund të përkthehet se ka kapacitetin për të fituar edhe kur nuk është në ditë të mirë. Dhe pastaj kjo skuadër, që u pa në Afrikë, kishte një sulm special, që shënoi 14 gola në 5 ndeshje. Demonstroi se kishte karakter dhe dëshirë për të fituar. Pra ka vërtet një grup solid. Sikurse e demonstrojnë fjalët e Kakasë, lojtarit më të mirë të finales, në fund të ndeshjes: "Çfarë i thamë njëri-tjetrit në pushim të ndeshjes, kur po humbisnim 0-2? ‘Yes, we can‘ (Po ne mund t‘ia dalim)". Moto "e vjedhur" nga amerikanët, në sintezë me një thënie tjetër: "Fitojmë, sepse jemi Brazili". Këtë askush nuk mund ta hedhë poshtë. Më e zhgënjyera e Kupës së Konfederatave është Italia. E shpërfytyruar nga rezultatet, dy humbje në tri ndeshje. Por edhe nga loja e saj. Ka edhe një vit në dispozicion për të rikuperuar dhe për të qenë e gatshme për kohën, kur në Afrikën e Jugut do të luhen ndeshjet, të cilat vlejnë akoma edhe më shumë. Por mes të zhgënjyerve është edhe Spanja. E eliminuar nga SHBA-ja, që ua ndali hovin e ndeshjeve pa humbje në numrin 35. Amerikanët vunë në rrezik edhe trofeun e Brazilit, pasi nëse do të kishin pak më shumë fat dhe do të ishin treguar më të kujdesshëm, do të ishin ata fituesit e Kupës së Konfederatave. Afrika e Jugut e kaloi provën si vend organizator i Kupës së Konfederatave dhe Botërorit të ardhshëm. Sigurisht që ka ende për të përmirësuar, por shteti i parë afrikan që pret një Botëror ka mundësi të mira t‘i plotësojë të gjitha kushtet. Puna po vazhdon në të gjithë territorin, por infrastruktura është që tani e pranueshme. Ka probleme me çmimet e larta të biletave dhe shitjen e tyre, por pasioni i tifozëve vendas është në gjen, në veçanti te popullata me ngjyrë, gjithmonë argëtuese në stadium. Edhe skuadra ka ecur mirë, humbi pa meritë ndaj Brazilit dhe Spanjës. Lusi Fabiano u shpall golashënuesi i turneut. Kaka i ndezi motorët nga fundi, por kur e bëri ishte i papërmbajtshëm dhe vendimtar. Bravo Luçio, Maikon e Felipe Melo. Te Spanja konfirmohet Torres e Ksabi Alonso.