30 prill 2009

Evra: Messi dhe Barca nuk më frikësojnë

Patrice Evra më herët ka deklaruar se Unitedi është dashur të fitonte, së paku me rezultat 4-0, në ndeshjen e parë gjysmëfinale të zhvilluar të mërkurën mbrëma në Old Trafford kundër Arsenalit. Ndërsa tashmë i konsideron Djajtë e Kuq në finale dhe për kundërshtar parashikon Barcelonën.
“Unë mund të luaj kundër një lojtari si Messi dhe nuk ia kam frikën askujt, unë e luaj lojën time”. “Megjithatë, është e nde herët të mendohet për këtë. Duhet të luajmë mirë edhe në ndeshjen kthyese kundër Arsenalit dhe pastaj do ta vazhdojmë ëndrrën”. “Luajtëm mirë dhe Arsenali nuk mundi të bënte asgjë kundër nesh. Tash na mbetet ta përsërisin të njëjtën gjë në Emirates dhe do të jemi në finale”, ka thënë mbrojtësi francez për “The Manchester Evening News”.