30 maj 2009

Mançini-Hozesë: Unë isha i lumtur te Interi

Roberto Mançini ka thumbuar sërish Hoze Mourinjon. Në lidhje me tundimet: “Unë isha shumë i lumtur që isha tek Interi, sepse besoj se është në të njëjtin nivel me Mançesterin, Barcelonën dhe Realin. Kështu që nuk kisha pse të isha i tunduar”. Ndërsa, ish-trajneri zikaltër ndjen mungesën e futbollit. “Pas një viti, tani është momenti për t’u rikthyer në punë.
Deri më sot nuk ka ardhur asnjë ofertë nga asnjë klub. Mbeten dy muaj të plotë dhe shpresoj të dalë diçka. Nëse do të qëndroja në Itali, do të më pëlqente të tentoja të rifitoja kampionatin, por pas kaq shumë vitesh më duket se ka ardhur momenti i duhur për një eksperiencë jashtë Italisë. Reali? Cili trajner nuk do të shkonte? Por nuk besoj se bëj pjesë në listën e tyre. Edhe hipotezat Mançester dhe Barcelona nuk janë të vërteta”, ka thënë Mançini.