30 maj 2009

LK: Formacioni i sezonit 2008/2009

Barcelona është shpallur fituese e Ligës së Kampionëve, pasi në finalen e të mërkurës mbrëma (27 maj) në Romë, e ka mposhtur Manchester Unitedin me rezultat prej 2-0.
Më poshtë është formacioni më i mirë i garës më prestigjioze të futbollit evropian, i përpiluar nga Goal.com, ndërsa sulmuesi i Barcës, Lionel Messi, është shpallur si lojtari më i mirë i Ligës së Kampionëve këtë sezon.

Formacioni më i mirë i Ligës së Kampionëve për sezonin 2008/2009 (4-3-3):

Portier: Victor Valdes (Barcelona)

Mbrojtës: Jose Bosingwa (Chelsea), Rio Ferdinand (Manchester United), Giorgio Chiellini (Juventus), Aly Cissokho (Porto)

Mesfushorë: Xavi (Barcelona), Andres Iniesta (Barcelona), Frank Lampard (Chelsea),

Në sulm: Franck Ribery (Bayern Munich), Cristiano Ronaldo (Manchester United), Lionel Messi (Barcelona)