30 maj 2009

Kina zgjedh Milanin si klubin më të dashur

Milani në zemrat e kinezëve. Kuqezinjët janë skuadra më e dashur në Kinë, dhe janë renditur para dy skudrave të tjera të mëdha europiane: Mançester Junajted dhe Reali i Madridit. Skuadra e Karlo Ançelotit mund edhe ta ketë mbyllur sezonin me zero tituj, por të paktën mund të krenohet me faktin se ka bërë për vete rreth një miliard njerëz.
Kjo është bërë e ditur të martën në Pekin, nga një studim i bërë nga një studio private, “TNS Sport Asia”, që ka zhvilluar kërkimet. 38% e të intervistuarve ka votuar për klubin kuqezi, që pavarësisht mospjesmarrjes në Champions Ligën e këtij viti, që është një skenë e madhe ndërkombëtare, mbetet gjithmonë midis klubeve më të preferuar të popullit kinez.
Ndërsa spanjollët e Reali të Madridit janë votuar nga 22,4% të votuesve, ndërsa në shkallën më të ulët të podiumit është renditur Mançester Junajted i Aleks Ferguson (21,6%). Sondazhi është zhvilluar në njerëz (nuk është saktësuar numri) të moshës 15 dhe 54 vejçare, të cilët banonin në 11 qytetet më të mëdha të Kinës.