10 mars 2011

Matri: një fitore për një rikthim

Alessandro Matri, i cili përforcoj Juventusin në afatin kalimtar të janarit, për mediat Italiane ka shpreh mendimin e tij rreth situatës së cilës po kalon Juventusi.

Një fitore do të na ndihmonte shumë, që ta largojm presionin. Ne po kalojmë në një periudh negative, për këtë jamë në dijeni edhe unë, mirpo ne nuk duhet të dërzomi. Kjo është për të ardhur keq kur po ndëgjojm se nuk është duke u punuar mjaft, mirpo neve po na mungojnë vetëm rezultatet e mira.

Ata që po flasin për probleme psigjike kanë të drejtë, mirpo jamë i bindur se një ditë do të lirohemi dhe do ta rikuperojm këtë problem i cili do të largohet me ndeshje të bukura që do ti zhvillojm.

Tasht kemi nevojë të jemi të gjithë të bashkuar, Lejtarët, Trejneri dhe kryesia sepse të bashkuar do të arrijmë ta kalojmë këtë situat.

Të shtunen është ndeshja kundër Cesenes kurse Matri ka shenuar në porten e Cesenes sa ishin në Serie B, ku Matri luante për Rimini.

I kujtohem ati goli, sepse ajo ndeshje ka qenë Derbi (Rimini dhe Cezena janë shumë afër). Na pretë një ndeshje e vështirë, sepse ata luajnë për mbijetes dhe po kalojn një periudhë të mirë. Migjithatë e rëndësishme është që të jemi më të kujdesshëm se sa kundërshtarët.

Në fund, Matri i tha edhe disa fjalë për vetveten.

Unë dëshiroj ta vazhdoj këtë rrugëtim, sepse është e vetmja mënyrë të arrijë atë që unë e kamë kërkuar.

A do të jetë përfaqsuesja një nga dëshirat e tua?

Unë dua që të luaj mirë me Juventusin kurse gjithcka do të vijë nga ky rezultat.
/JUVENEWS.TK/