18 mars 2011

Del Piero i dërgoi një mbështetje Abidal

Kapiteni i Juventusit Alessandro Del Piero ka dërguar një mbështetje futbollistit të Barcelones, Erik Abidall si dhe portjerit të Zenitit Vjacesllav Malafeeuv. Abidalin e kan operu përshkak një Tumori në Mëlqi, kurse Del Piero ju ka drejtu me këto fjali:

Edi që do të luftoj Abidal ashtu siç lufton në fushë, ka deklaruar për gazetarët. Ai është një futbollist i madhë, kam luajtur kundër tij në finalen e kampionatit botror 2006, kundër Frances. Unë ndihem si të isha një mik i tij dhe i shprehi më të mirat në botë dhe shpresoj që do ta shikoj në fushë shumë shpejt.

Po ashtu Del Piero eka ngushlluar edhe portjerin e Zenitit, Malafeevoj të cilit në një aksident i ka vdekur bashkëshortja.

Kam mbetur i tronditur kur kam ndëgjuar se çka i ka ndodhur Malafeevoj, kam luajtur edhe kundër tij në ligen e kampionëve para tri viteve.

Ai ka përjetuar diçka të keqe, vdekja e bashkëshortes e ka tronditur sepse ai ishte në ndeshjen e Ligës së Europes, kundër Tuentes, mirpo unë i shprehi ngushllimet e mija.
/JUVENEWS.TK/