12 nëntor 2010

Krasic - E doja vetem Juventusin

Milos Krasic per nje kohe te shkurte ka fituar zemrat e mijra tifozeve Biankoner..

Kalimet e tija spektakulore, harkimet dhe golat e shenuar nga ai kan bere qe mira tifoze te ndihen krenar me lojen e tije dhe te besojn ne te..

Dua qe tju falenderoj te gjithve te cilet me ndihmuan qe jeta ime te kaloj ashtu siq e kam menduar edhe une vete, falenderoj qe mu dha mundesia qe ne nje skuader siq eshte Juventus ta tregoj veten.. Nuk ka asgje sekrete kam deshiruar te punoj dhe te luaj ne Juventus ka deklaruar Krasiq per gazeten "URA JUVENTUS"

Me kan deshiruar Citi dhe Fenerbahqe, mirpo une kam dashur te luaj per Juven, ai eshte skuadra me e madhe Italiane..

Si gjindesh me Del Nerin?

Shume mire, e di qe ka insistu qe une te vije ne Torino, Formacioni 4-4-2 eshte prefekt per mua, jame i lumtur qe kam shenuar gola, kjo eshte edhe detyra ime ka deklaruar Krasic..