05 shkurt 2010

Fabregas: Nuk e kam fshehur se e dua Barcelonën

Kapiteni i Arsenalit, Cesc Fabregas thotë se ai kurrë nuk e ka fshehur dëshirën për t’u rikthyer në Barcelona, por thotë se nuk e di se kur do të ndodhë kjo.
Fabregas rrjedh nga shkolla e të rinjve të Barcelonës, por në moshën 16-vjeçare e lëshoi klubin për të kaluar në Arsenal, ku nën drejtimin e Wenger është shndërruar në një prej mesfushorëve më të mirë në botë.
Mediat në Spanjë shkruajnë se Fabregas në fund të sezonit do të rikthehet në Camp Nou, ndërsa presidenti i Barcelonës, Joan Laporta, është i gatshëm të ndajë 50 milionë euro për të.
“A dua të rikthehem në Barcelona? Kurrë nuk e kam fshehur dëshirën që një ditë të rikthehem. Që kur kisha nëntë muaj, gjyshi im më dërgonte në Camp Nou. Të gjithë jetën e kam kaluar duke i mbajtur ngjyrat blaugranë”, ka thënë Fabregas