09 shkurt 2010

Beckham: Do të doja kurrë të mos largohesha nga United

Ylli i Los Angeles Galaxy, tash i huazuar te Milani, David Beckham, thotë se ai është penduar që është larguar nga Manchester United.
Beckham do të rikthehet në Old Trafford kësaj here në cilësinë e kundërshtarit për takimin e Ligës së Kampionëve që nxori Milanin përballë Manchester United.
“Gjithmonë kam dashur të jem pjesë e Manchester United. Edhe pse tashmë nuk jam atje, jam ende një fans i madh. Të përballesha me faksin se nuk jam lojtar i United vërtet ka qenë gjëja më e vështirë me të cilën jam përballë”.
“Gjithmonë dua që ata të kenë sukses pasi ai klub ende ka shumë domethënie për mua. Ende mbaj tiketa sezonale dhe gjithmonë do t’i mbaj pasi më pëlqen ta shoh çdo ndeshje që kam mundësi. Do të doja t’i marr djemtë e mi një ditë. United gjithmonë do të mbetet një vend i veçantë për mua, andaj do të shohim se çfarë sjell e ardhmja”, ka thënë Beckham.